tjo flöjt



Tjo Flöjt

alla som känner/kände Peter vet varför jag skrev det ovanför.
Nu är det så att vi är många som vill tatuera in det som en hyllning till Peter.
Behöver inte vara stort, eller synligt, men Veronica ville att jag ska framför detta.
Om någon är intresserad så får ni gärna höra av er till mig.
Så bokar jag tid genom Veronica sen.



Saga har vaknat nu, hon sov på soffan i ca 30 min.
Har hon aldrig gjort förut, måste ha vart riktigt trött, och behövde en powernap :P
Så vi ska snart ut & leka, sen ska hon få sova igen när jag ser att hon börjar bli trött.
Och ica får vi ju inte glömma heller, tar det när hon har vaknat tror jag.
ska skriva lista innan bara.



byebye

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: