Underbara dag ;)



Började dagen med att lämna Saga på dagis halv 9.
Efter det for jag direkt in till enköping föratt möta upp Emmelie :)
Vi strosade runt lite tills klockan blev 10, och bestämde oss föratt äta sen frukost/tidig lunch. Och det gjorde vi, jag åt en sallad, och Emmelie en nachotallrik, massa gott, och mätta blev vi :) Sen närmade sig klockan 11, och vi promenerade upp mot Mvc för min koll. Och där gick det väldans bra, Lillebror mådde bra som attans, och hjärtljuden var bra, han har lagt sig med huvudet neråt, vilket förklarar att jag har väldigt ont emellanåt med sammandragningar & så, trycker ju på lixom, men ingen fara alls. Han kommer ev byta ställning några ggr till innan han är nöjd. Och vi kom överens om att det är slut-tränat för min del på Magasinet nu, fram tills efter Lillebror har tittat ut & bara ägna mig åt mina promenader & lek med Saga. Föratt inte utmana öde då Lillebror har sagt ifrån många ggr nu!  Så jag ska ringa & frysa mitt kort imorgon.  Mätte 28cm äver magen nu :) Efter det tog vi en promenad till Statoil, och köpte glass ;) Och sen for jag mot Örsa igen, föratt hämta Snuttan på dagis. Och for hem, bytte en blöja på henne & sen gick vi ut & lekte massor i det fina vädret. Gunsan kom & lämnade Philip & Alice, för hon skulle på möte, så dom var kvar & lekte musten ur Saga, hah! Sen kom Milla & Farmorr, lekte & hade det bra, sen kom Emmelie & Thea & lekte ännu mera ;) Har haft en strålande underbar dag med det bästaste sällskapet.  Och när alla åkt hem till sig så blev vi bjudna på mat hos Daniels föräldrar, rostbiff m potatis-sallad, gott som fan, TAAAACK! sen gick vi hem föratt natta Saga. Och när hon hade däckat så gick jag ut & städade på gården efter alla barnen, leksaker ÖVERALLT! haha, så det ska vara ;) 

Och nu sitter jag här i soffan med sötnosen ;)
Ska snart ta mig en dusch, och sen kolla på Desperata Hemmafruar, --- trodde jag ja, nu säger Daniel att det är fucking jävla Hocky istället, skiiiiit då.. :(--- bläää, då blir det tidig säng-gång istället, är ändå ganska trött.


aja, Dagis imorgon igen.
Får se vad jag ska hitta på, skulle egentligen till mamma en sväng, men hon ringde & sa att hon inte orkar, pga de nya medicinerna.. Hon ville bara vila. Så jag ska nog bara at det lungt medans Mini är på dagis.. typ... Eller tigga kaffe av Susanne kanske? om hon är hemma imorrn?? hmm, får se ;)


jaja, hejdåhejdå!
Gunsan

Hallåj.

Har du kollat in min nya blogg??

Vad tycker du??

Tack för idag.. Hoppas inte Saga blir sjuk, Alice hade 38,2 i temp när vi kom hem:(

Kramiz

PUBLICERAT DEN 2009-04-07 KLOCKAN 20:59:34
BLOGG: http://www.metrobloggen.se/kardiomyopati

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: