MittNyaLiv



njuter av att bägge barnen sover middag, tyvärr så kan jag inte vila öronen, då barnen somnade till min musik som skrålar & dunkar i allrummet :/ Vill inte stänga av musiken, efterssom att det var den dom somnade till :) Mina barn är såna som ÄLSKAR ljud, och om dom somnar till ljud, då kan dom sova sig igenom hur mkt ljud som helst! så, jaa, mitt huvud kommer snart börja värka av denna "dunkadunka" skiva, om jag inte byter skiva lite snabbt kanske? gör nog det!

anyway så får jag snart lunchbesök :)
Emelie, Matte & Emilia kommer snart & joinar mg. Vi ska laga lunch ihop, blir pannkisar ;) Mums. Idag börjar ju MittNyaLiv :) Inge fikabröd, inget godis, inget onyttigt. Promenader & aktivt lekandes med barnen. Tills jag har slutat amma & kan börja träna igen :) Blir frukost, lunch & middag bara. Nån frukt eller grönsak mellan det om suget blir för stort! Så håll tummarna med mig nu folket! Ska ner 10 kilo, SKA verkligen det. Och ska börja göra situps varje ikväll från & med ikväll. Nån som tror på mig?? Tagga mig gärna isåfall!

nääh, röka en cigg & pimla lite kaffe!

herrå!
Sussa

I belive in you ;)

Klart du fixar det!!

PUBLICERAT DEN 2009-08-17 KLOCKAN 13:18:18
BLOGG: http://gangstar.blogg.se/
svärmor

Finns många morötter i landet du kan tugga på

PUBLICERAT DEN 2009-08-17 KLOCKAN 13:24:07
Gunsan

Klart du fixar det!!!

Själv går man runt runt på avdelningen för att få motion. Vi får ju inte lämna den för du fungerar inte apparaten Alice har fastklistrad på bröstet.

PUBLICERAT DEN 2009-08-17 KLOCKAN 14:31:33
BLOGG: http://www.metrobloggen.se/kardiomyopati
Maria

Du kommer att klara det galant gumman <3 Det är bara att ge sig faaaaan på det :)Ska du inte prova det där du berättade för mig????

PUBLICERAT DEN 2009-08-17 KLOCKAN 18:22:10
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: