KARATEKID???

aaah man kan ju börja undra om det är en blivande karatekid i magen på mig?!
Han fick in en sån fullträff rakt i sidan på mig för en stund sen & nu hoppar han studsmatta på min kissblåsa, och jag blir andfådd för lilla minsta när han är vaken ;) hah! Men det är såå mysigt fast det gör ont ibland. Och fiiifaaan vilka sammadragningar jag har haft idag, jag har verkligen lidit. Men jag har gått mkt, kan ju vara därför? Och har känt mig som en valross halva dagen typ, magen börjar vara ivägen! Men thats life.

Camilla gick härifrån för en stund sen.
Kom förbi & skulle låna en film, slutade med en timmes tjatter & lite thé :)
Haha, alltid lika trevligt med Världens Bästaste Milla :)))

Och nu kom min gubbe hem <3
Ska joina honom under filten & tigga några pussar ;)


njut av kvällen.

pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: