... Lets Dance ...

Vi kom hem från BÄRBY för en liten stund sen.
Där har Daniel lekt med Pettson, och jag & Saga med linda :)
Vi tog en trip till OneBajjing & köpte massa lösviktsgodis & annat onyttigt.
Grabbarna försökte få loss nån maskin som hade fastnat i skogen, eller nått sånt ;)
Sen blidde det en parfika i Verkstaden innan hemgång, och Saga lekte som attans med allt & inget :)
Tack till er för ett trevligt avslut på denna kväll :)

Dagen har jag & Saga för övrigt tillbringat i Uppsala, med min underbara syster & hennes stooora mage <3
Kikade runt i affärer, syster köpte lite bebisgrejor som minisockor & mössor, såå söta grejer :)
Sen bjöd hon mig & Saga på Kina, massamassamassa TACK för lunchen :))) Och humöret stod verkligen på topp på oss alla, just pga sällskapet & det UNDERBARA vårvädret , I LOVE IT! Sol hela dagen, massa mys ju.
Och efter det tog vi bussen hem till våra föräldrar, där Saga levde rövare & pussade på mormor & morfar i massor, vi fikade & hade det supermysigt. Sen kom Daniel & hämtade oss, och vi for hemåt :) Efter det åkte vi till Bärby ju.


Och nu sitter vi hemma, Saga har vi nattat, och vi har placerat oss i soffan framför Let´s Dance med allt godis ;) Så nu blir det mys för hela slanten. Lillebror är vaken så han får joina sina föräldrar :))


Njut av er kväll, för det ska jag göra.

puss på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: