snabbis...

slänger in ett snabbt inlägg innan Renata kommer & hämtar mig föratt åka till Magasinet & köra ett svettigt Combatpass :) I love ut :) Ut med aggresioner, och gömd ilska :)

Saga är hos sin farmor en timme nu, för Daniel är inte hemma förrens kl 18 typ.
Saga har för övrigt varit blöjfri i ÖVER en timme nu & bara kissat igenom trosorna 2 ggr :)
Jag blir såå stolt, mammas duktiga lilla tjej <3
Det hade gått ättebra på dagis, och efter det blev det en sväng till ica, köpte frallor, yougurt & lite mumma som jag & Saga snaskade i oss till mellis. Massa mysigt!

Och har för övrigt haft en underbar dag med Världens Bästa Linda :))
Bakade en rulltårta till henne ;) haha.. Och sen skjutsade hon ner oss till dagis föratt hämta lillgrisen :)
Taack för idag gumman, jobba lungt inatt :) 

Tråkigt nog ang träningen så får jag dra ner till 2 dagar i veckan nu tror jag.
Har grymt mkt sammandragningar flera ggr per dag osv, så det gäller att vara försiktig.
Räcker med att jag är ute & går kortare sträckor, så sätter det igång.
så 2 dagar i veckan med träning & några promenader får räcka.
Men det känns helt ok. Allt för bebis´s välmående.
Och nästa vecka går jag in i v.25 = 6.e månaden :)
Det tar sig :) BARA 15 veckor kvar då ;) haha



ja, jo, på med ytterkläder kanske?
puss så länge :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: