barnledig?


skulle man kunna säga ja, då David fortfarande sover middag och Saga sprang över till sin farmor & skulle tigga sig en glass ;) haha. Sötnöten! Och Pappan i huset skickade jag iväg till ica då jag behövde cigg & sånt. Snälla han for så snällt iväg så :P Och ikväll blir det pizzakväll med barnens farmor & farfar. Mysigt värre!

När Saga vaknade så baka vi en kladdkaka, som vi smaskade i oss med PappaBulln, självklart hade vi gräddglass till det! Massa mums, känns som att man börjar komma in lite i vardagen igen, tar mig tid att baka, laga mat & städa på det gamla vanliga sättet igen, då jag knappt har hunnit gjort något liknade på snart 2 veckors tid, pga min hungriga son & all "ammningsfri" tid har jag ägnat åt Saga såklart :) Men jag älskar livet, mitt liv, som faaan kan jag lova. Mina barn går inte att jämföra med några andra, mina vackra fina UNDERBARA barn <3 Fast mellanåt så är det kämpigt som attans kan jag lungt påstå, men thats life :D Bara tanken på mina fina barn & deras far får mitt hjärta att slå volter <3

igårkväll fick vi finbesök av finaste Jimmy & Maddiz <3 Med sig hade dom en otroligt fin klänning till Saga, och en supersöt dress till Lillebror. Tack för det :) Vi fikade, snackade gojja & Maddiz mös med en riktigt nöjd David, han trivdes REJÄLT i hennes famn <3

Nu saknar jag barnen, tycker att Saga kan komma hem & att David kan vakna =)  Funderar på att tvätta alla fönster invändigt, utvändigt känns meningslöst då det tydligen ska bli pissregnväder imorgon :( lär visa sig om jag gört eller ej!

nu ska jag kolla fejjan en snabbis.
sen ska jag sätta på en kanna kaffe.

tjiiing på er!!

-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: