12 dagar kvar




Sitter här & surplar i mig min fjärde kopp kaffe, och är fortfarande anti.
Hade behövt ha Saga hemma idag, känner det nu, hennes sällskap är det bästa sällskapet, den enda personen som kan få mig att le, oavsett vad. Hon får mig att skratta, fast jag vill gråta, hon får mig glad, när jag är deppig.. min fina tjej. Vad har jag gjort föratt förtjäna hennes kärlek? Något jäääävligt bra antagligen. i mitt förra liv kanske?!

Tänker inte göra många knop idag, är inte ett dugg intresserad av vad dagen har att bjuda på. Vill bara sitta, och njuta av tystnaden, och att få vara själv en dag, utan att behöva vara låtsas-social, fast jag egentligen inte har nån ork.
Tänker typ sitta här, i min ensamhet och vänta på att få åka och hämta min fina prinsessa, bara 4 timmar dit!
Men känner jag mig själv så lär jag väl plocka ur diskmaskinen, och vika tvätt, sen finns inte så mkt annat som behövs göras i detta hus, ser ganska OK ut. Eller, jag skulle behöva damsuga, skura, putsa fönster, sortera ur våra garderober, rensa mera ogräs, och sånt skit, men orka ta tag i något av det. Skyller på att jag är gravid ;)

Och btw så är det 12 dagar kvar idag, innan Lillebror är beräknad att kika ut.
Vill han, så får han hemskt gärna komma typ NU!

ska kolla runt lite nu en stund.
sen ska jag fortsätta att vara allmänt fet!



....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: