1.a JUNI!



Faaan vad tiden går fort, vi är inne i Juni månad.
Och då vill jag passa på att säga GRATTIS till min svägerska GUDRUN som idag fyller år :D
Och GRATTIS till min brorsson Mikael som delar födelsedag med henne :)
Hoppas ni får en underbar dag, med massor av sol, kärlek & lycka <3

Planer för veckan då ?
MÅNDAG : Åka in till mamma, färga hennes hår, och agera flytthjälp till bror m fruga ;)
TISDAG : Saga dagis mellan 8.30-13.30, ska erbjuda mig att hjälpa bror att få iordning.
ONSDAG : Saga dagis  8.30-13.30, stor-röja hemma kanske? ska ju ev bli regn.
TORSDAG : Saga dagis 8.30-13.30, vad göra? Ta det lungt & bara vara?
FREDAG : Suz tar STUDENTEN :)) Daniel ledig <3 Saga ska ha sin nya klänning :)
HELGEN : ?

Nu ska jag & MiniBulln avnjuta en mysig frukost ihop :)
Och om en liten stund så kommer brorsan & Sofie hit med en omgång kartonger
Åker som sagt med dom in till stan sen, leker med mor min, och sen far vi hem igen.
Saga blir alldeles för raslös inne i stan, i en lägenhet, så det blir inte många timmar där idag, med tanke på det fina vädret oxå :)

jaja, hejdå!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: