;)



Efter förra inlägget så vart det som sagt frulle för våran del.
Efter det så goffade vi lite glass, och sen gick vi ut & lekte några timmar innan det vart middagslursdax för snorpan. Hon sov i ca 2 timmar, och jag passade på att rensa ogräs i en av gångarna & pimplade massa kaffe i min ensamhet, såå lugnt & skönt :) När Saga vaknade så vart det en sväng ner till byn med hennes faster & farmor, var tvungen att posta brev till försäkringskassan ang mammapengen för Lillebror. Har ju helt glömt det. Men nu är det postat iallafall. När vi kom hem igen så lade jag kycklingen i marinad, och nu sitter jag i soffan med Mini som glor på tv. Ska ut & leka en stund igen, föratt sen laga middagen, som idag blir marinerad kycklingfilé, ris & currysås. Gottigotti :)


hörs då.

puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: