...



Sitter här med maken min bredvid & äter cheesballs & chips.
Till det dricker vi varsina loka m citronsmak, asgott verkligen.

Susanne och Dogge åkte härifrån nyss, hon har förgyllt min kväll med massa kaffe, småprat & skratt. Alltid lika trevligt. PappaBull har spenderat kvällen med att trimma lite runt om på gårn.

Dagen har för övrigt vart bra.
Lite regn, lite sol, helt ok, då vi har lekt massa, umgåtts med Sagas farföräldrar, och ätit god mat. Jag gjorde hemmagjord potatisgratäng, och egna grillspett som vi grillade :P Mumsigt värre.

Har även tvättat sängkläder idag, och bäddat rent i våran säng.
Tiggde lite kaffe hos brorsan tidigare, och snackade gojja med dom.

Finns väl inte så mkt mer att berätta, förutom att jag tycker att våran son ska behaga att kika ut.
Tråkigt att vara gravid nu, tungt, och ledsamt. Inbillar mig heeela tiden att det är på G, känner efter en extra gång lixom. men INGENTING händer :(

imorgon (om inget har hänt under natten) så hoppas jag på fint väder, så jag kan fylla poolen med vatten till min fina dotter, så hon kan få bada lite. Och mysa med henne på gräsmattan, göra lite picknick & bara njuta.


Och här avslutar jag detta inlägg, föratt lägga mig i PappaBulln´s knä, och tycka synd om mig själv.

pussdå

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: