hallå



passar på att sitta här en snabbis medans barnen sussar middag.
David har sovit i vagnen i snart 2 timmar, så han lär väl vakna snart & vilja ha mat.
Storesyrran la vi nyss, då hon har badat i sin pool & leka massor :)

Varmt som faan ute, men njuter ändå, skam den som klagar ;)
Dagen blir lugn, Alle, Helene & Tindra kommer förbi med deras senaste tillskott Oliver i eftermiddag & grillar med oss, och grabbarna ska dricka några öl :) Ska bli mysigt, jag & Helene lär amma ikapp & grabbarna får sköta maten.

Idag fyller min pappa år <3
Så vi var förbi igår och visade upp lilla David, och gosade med barnens kusin Karla <3 Hon är så fiiin :D Pappa fick en blomma från barnen & massa pussar från Saga. Vi hinner inte dit idag, då PappaBulln & hans bror Andreas snickar på våran altan, kommer bli så fint :) Duktiga grabbar.

Det går över förväntan bra mellan Saga & David, jag är jätteglad, hon är så stolt över sin bror, och får sitta med när jag ammar, och byter blöja, hon pussar & kramar honom massor. Hoppas det håller i sig. Mina fina barn <3

Jag är så lycklig, sådär lycklig att jag nästintill fäller en tår, av lycka <3
PappaBulln likaså, han är så fin med barnen, han tar varenda sekund till vara.
Min fina underbara familj.

Igår åt David typ HELA dagen, han snuttade & åt, snuttade & åt.
Hann knappt fylla på med mat i tittsen innan det var dax igen, haha.
Men han sov från 23 igår, till halv 6 imorse, t, och somnade om till halv 9 då syrran vaknade, sååå skönt. Kände mig grymt utvilad & riktigt fräsch efter en dusch imorse kan jag lova.

Har som häromdagen massor att skriva, men vill hinna plocka lite inne innan barnen vaknar.
Och bilder kommer upp såfort PappaBulln hittar sladden till min mobil.

Och till sist : Tack igen för alla gratulationer, mn som sagt, tiden hinner inte riktigt till såhär i början att ringa, eller smsa tillbax till alla. Men såfort jag får in lite mer rutiner så LOVAR jag att höra av mig!


puss på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: