tisdag




Började dagen med att lämna min fina dotter på dagis :)
For hem, och bjöd bror, Sofie & Ida på frukost, då Brorsan & Sofie inte fått tag i Vattenfall ännu, och här därmed ingen el i sitt nya boende. Men Lillasyster Sanna är snäll hon, försåg dom som sagt med frukost. När dom begav sig hem igen så passade jag på att vika tvätt, damuga & skura golven. Skönt att få det gjort. Sen gick jag över till brorsan och tiggde skjuts till dagis ;) Och det fick jag självklart, jag, Ida, hennes son Lucas & Sofie åkte ner, hämtade Lillsnuttan, och for vidare till ica. Handlade hem glass, sylt, bröd, juice, fikabröd & sånt, och for hem till mig föratt fika :) Smaskade i oss chokladbollar, rulltårta & kakor till kaffet ;) Sen har det inte hänt så mkt mer, Saga sover middag igen, då hon inte var färdigsoven från dagis, märktes tydligt på hennes humör. Kanske blev väckt av nån annan unge, eller nått, sånt som händer.

Ska snart sätta igång att grädda pannkakor, Daniel är hemma till 5 typ, och Brorsan & Sofie ska äta med oss. Hoppas Saga äter mer då, än vad hon hade gjort på dagis, hon hade knappt rört maten. Men vilken unge kan motstå pannkakor med glass, sylt & grädde? hah..

nääh, börja med maten kanske? tar ju en liten stund att grädda pannkakor till 5 pers ;)


hörs ikväll.


pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: