Borta bra..



Borta bra, men hemma bäst :)

Har haft en obeskrivligt underbar helg.
Går knappt att förklara med ord hur mysigt vi har haft det.
V har busat ute massor med Saga. Det har bjudts på snöbollskrig, pulkaåkning, och Svärfar, och Pappa Daniel har legat i snödrivor, Faster Milla likaså, Mycket skratt . Vi har ätit grymt gott hela helgen & Saga är numer ägare till ett fodrat regnställ med märket Didriksson, och fodrad mössa & fodrade regnvantar i samma märke. i rött & gult, så kan Lillebror ha det sen han med :) Hon är så himla fint i det kan jag lova. eller jaa, hon är ju världens finaste oavsett vad hon har på sig, men ändå ;) Hon har haft det så underbart bra. Och vart så himla nöjd hela tden.

vid 10-tiden imorse så var vi färdigpackade & stugan var städad.
Mätta på rostbiff m potatis-salladsfrukost så började vi vår färd hemåt igen.
Stannade till på Leksands knäckebrödsbutik, och inhandlade knäckebröd & godis.
Sen svängde vi in på ClaesOhlsons (stavning) och kikade lite. Köpte lite småskit som värmeljus & tändare typ. Och en födelsedagspresent till Sagas farfar :)  Han fattade inte att den var till honom fast han var med & såg den i min kundvagn ;) hah. Kom hem vid 3-4 tiden tror jag. Då blev det pizza på hela sällskapet, och då fick farfar sin present (han fyller 11/4) från mig & min familj, och Camilla & Tommy. Han blev superglad, han fick en ny cd-spelare, hans spelade verkligen på sista versen. Så det var eb välbehövlig present, så nu kan han poppa Larz Krister´s igen ;) hah! Väl hemma hos oss igen så packade vi upp allt & håller nu på att tvätta lite smutstvätt från helgen. Och Saga sover sen kl 19. Daniel har tänt ljus i hela huset & ligger nu på soffan. Och jag ska göra han sällskap. Kan lova att det blir tidigt isäng ikväll. Är helt slut efter idag :)

Har som ni förstår haft en stålande helg.
bilderna lägger jag upp på Facebook, då det går mkt mkt fortare än här.
Antingen idag , eller imorgon, får se.

JAG ÄLSKAR ER, NI ÄR MITT ALLT <3



puss & heej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: