:)





Daniel åkte hemifrån nyss.
Hoppas han får det grymt kul idag & njuter ordentligt ;)
Jag & Saga sitter här i soffan & väntar på att Linda ska höra av sig :)
För eventuellt så ska vi fara in till enköping, för en dejt med Linda & Elina :)
Om inte, så blir det en lugn hemmadag har jag bestämt :) Med lek & bus.
Camilla ska bjuda mig & Saga på mat idag, Kyckling-gryta m ris :)

Ska leta fram min svarta tunika nu tänkte jag, är ju för fet för allt annat känns det som.
Enda nackdelen med att vara pregnant, att aldrig känna sig bekväm i klädväg ;)
Men kan ju lätt erkänna att Daniels tjocktröjor är en stor favorit just nu. Hahaha.
Kan fortfarande ha alla mina byxor, och kjolar, men på överdelen är allt för tajt.
Men vad gör man inte för dom man älskar, Allt för lillebror <3

ska avsluta här, och påbörja dagen.


puss på er
linda

ja, vi ungdomar. haha, de var tider när man kunde supa dagar i sträck, nu super man en dag och är bakis flera dagar istället, stackars mitt huvud när jag vaknade. ;)

så idag blir de lugn, massa vatten ska jag dricka! :D

KRAM!

PUBLICERAT DEN 2009-03-14 KLOCKAN 12:28:46
BLOGG: http://tabortallaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: