Goddagens


Hej hej.

Kom nyss hem igen, Jag & Daniel lämnade Saga på dagis 8.30, och det gick väl bra, hon började grina, vilket hon inte gör ofta när man lämnar henne annars, men det var väl blandade käbslor när både mamma & pappa var där. Och innan det så åt vi en mysig frukost ihop hela familjen. Och Saga fick äran att väcka Pappa Daniel, och hennes min när hon såg att Pappa var hemma, är oslagbar, vilken lycka :))  Hursomhelst så fasnade vi nere i byn påvägen hem från dagis, där Daniel träffade på Pettson & Andersson utanför ett hus där dom jobbade. Stod där ett bra tag, trevligt värre. Jag var skitsocial & pratade mest i telefonen med min mamma ;) hah!  Men nu är vi hemma igen, ska vl åka m ca 30 min mot Enköping & Mvc, där vi ska vara kl. 10.30 :) Spännande.

Nu ska jag ta det lungt en sväng innan vi far!

puss & heej
Sofie

Jag menade på lördag ;)

PUBLICERAT DEN 2009-03-12 KLOCKAN 11:55:08
BLOGG: http://sofffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: