Hej och hå

Hej och hå. Kom fram vid 14 tiden typ. Nu sitter vi här i stugan, mätta som attans efter tacobuffén ;) brasan har vi tänt så det är riktigt varmt och gosigt här. Saga springer runt här nöjd som bara den. Vi tog en promenad runt stugbyn för nån timme sen. Jättefint verkligen. Finns skidbackar, pulkabackar, och massa aktiviteter för både barn och vuxna. Saga gick hela vägen, både i uppförsbackar och massa snö, ja jussde, massor med snö här vi här, och för tillfället snöar det :) det är nollgradigt men ändå behagligt. Har dragit på mig mjukiskläder för hela slanten och njuter här av att bara få komma bort med dom viktigaste personerna i mitt liv. Ikväll blir det bara lugnt, framför tvn och brasan. Imorgon ska vi ut och åka pulka, och grilla korv. Och ta en sväng ner till centrum ;) haha. Ska tydligen vara väldigt litet, men mysigt. Nu ska jag kramas med min dotter och pussa lite på henne och hennes pappa. Hörs kanske sen :) puss på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: