Lördag Kväll :)




Mmm, doftar gott i huset ;)
Fick för mig att jag skulle diska alla ugnsplåtar ordentligt när Saga hade somnat, och sen kom jag på att jag måste skita ner dom igen, och det gjorde jag. Har bakat kladdkakemuffins med smartis på ;) Gottigott. Alltid trevligt att ha lite smarrigt i frysen & bjuda på om det kommer besök.

Nu sitter jag i soffan med en klubba i munnen.
Daniel åkte iväg till Bärby föratt laga punkteringen på 4-hjulingen.
Men det går fort, han är snart hemma igen, och ska pussas med mig.
Och om en timme eller så kommer Ligan förbi & umgås lite, grabbarna ska väl ut i våra skogar & åka hjuling, medans vi damer fikar & snackar skit ;)

Och jag & Saga bestämde oss föratt inte gå ut någe mer sen föressten.
Vi rensade lite bland hennes leksaker istället, sorterade fram sånt som kan lekas med ute, och som inte skadas av att stå ute i en korg. Så vi fyllde upp en hel korg med leksaker som nu står ute. Sen har vi ätit lördagsgodis med Pappa Daniel, och kramats i soffan. Sen nattade vi henne & resten vet ni.. doften lixom ;)

Imorgon har jag planer på att vara ute så mkt som möljigt med Saga, som vanligt. Och ska även försöka hitta lite ork & lust till att damsuga & skura alla golv i detta hus. Och ska även ner till ica föratt hitta någe bra kalkmedel som jag kan ha i duschen, ska sanera den tänkte jag. Och tillåter vädret så ska vi grilla korv igen, ska bli våran söndagstradition. det bestämde vi förra söndagen :))

Lillebror är vaken i vanlig ordning ;)
Älskar denna känsla, en spark på revbenet, eller lite studsmattehoppning på kissblåsan, eller en arm som sticker ut så magen ser astuff ut.. haha! Idag har jag inte haft lika mkt sammandragningar som vanligt. Har tagit det lugnare än vad jag brukar, trots att jag har vart ute & lekt med Saga massor. Har tagit mig friheten att faktiskt sätta mig ner ibland & vila, istället föratt låtsas att det ska gå över av sig självt.

Nu kom min baby hem.
så känn er dizzade ;)

herrå



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: