Pust & gäääsp...


ojojojjj
vet inte hur många ggr jag höll på att nicka till på föräldrarmötet..
För det första så är jag grymt mkt tröttare om kvällarna nu när jag är gravid, och för det andra så var det ju gaaanska så boooring! Alltså, vissa saker var värda att diskutera & lyssna på, men många saker var mest självklara saker som bara ältas, och ältas.. och ältas.. Jaa ni förstår. Men nu är första föräldrarmötet avklarat,

Saga var hos farmor & farfar under tiden.
Hon var vaken när vi hämtade henne, och det tog inte många minuter innan hon sov som en gris när vi kommit hem kan jag lova. Mötet var ju klart 20.15 typ. Och hon sover ju senast kl 19 om kvällarna, med vissa undantag. Så hon var helt slut kan jag lova. Tack farmor & farfar för hjälpen med grisen :))

Och syster ringde för några timmar sen :)
Allt hade gått bra & lillfröken vägde 3650g & var 54cm lång :)
Mamma Jenny & Pappa Felix mådde oxå bra, och är lagom stolta <3
Och med all rätt, Lillfröken är otroligt vacker <3

Och hos Födelsedagsbarnet Madde så bjöds det på tårta, kakor, bullar & allt som hör till :)
Saga & Madde blev bästisar, då Madde bjöd Saga på vindruvor ;) hihiiii
Och det var lika trevligt som ALLTID, grattis igen hjärtat <3

Och nu är Daniel på RamstaMacken & köper snus.
När han kommer hem så blir det mys framför Desperata Hemmafruar ;)
jag älskar min make mer än mest <3
sådetså!

Och Saga - utan dig, ingen mig <3
du är mina andetag, min stolthet, mitt allt <3



herrå!

madde

tack för att ni kom kramiz

PUBLICERAT DEN 2009-03-24 KLOCKAN 22:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: