Strålande dag :))



Har haft så fullt upp med att njuta av dagen
så jag har inte kommit i närheten av en dator förrens nu :)

Efter frukosten så bestämde jag & Saga oss föratt tigga kaffe av Sagas farmor.
Sagt & gjort, fick kaffe & trevligt sällskap, och strax därefter så ringde Renata & frågade om vi skulle ta en promenad. Och det gjorde vi, vi gick ner till byn med barnen, det tog ca 1 timme, sen lunchade vi på LillaTorget där Linda jonade oss :)  Väldans trevligt kan jag lova.  Sen började vi promenera hemåt, och det slutade med att vi tog bussen från Ekgården hem, pga mina jobbiga sammandragningar & att Narre var tröttis :)  Väl på hemmaplan igen så gick vi hem till Sagas farmor igen, där Daniels mormor väntade på oss, hon var på besök & ville kramas med Saga & Saga ville detsamma :) Sen for hon hem. Och vi klädde på oss ytterkläderna, drog med oss Milla ut på gårn, och målade i snön, med vattenfärger :)) Massa kul ju, Saga njöt som attans, och jag & Milla med :) Bilder finns på Camillas kamera :) Och nu är vi hemma igen. Orkar inte laga mat, så det får bli smörgåsar till "middag", jag & Saga är fortfarande mätta efter pizzan ju ;) hihii!


Hör väl senare nån gång :)

... hmm undra om det inte luktar lite skumt här..?
Måste kolla Sagas blöja ;)


puss 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: