Tröttmössa



aah jag är verkligen helt slut efter denna dag.
Men det känns så sjukt skönt att veta att man har tagit vara på varenda sekund.
Saga & jag har verkligen haft det så sjukt härligt, skitkul rent ut sagt :)

Så det blir tidigt isäng ikväll.
Orkar inget annat än att ligga i Daniels knä & njuta av tvn.
Men innan jag sätter telefonen på ljudlöst så måste jag ringa till mamma.
Hon har läkartid imorgon & jag ska möta upp henne, måste kolla när & vart!
Innan det ska jag lämna Saga på dagis & sen bege mig till Uppsala.

Dagisdax som sagt imorgon.
Hade hellre haft Saga med mig, men det är egoistiskt tänkt av mig.
Vet ju att hon har det bra på dagis, men kommer att sakna henne under dagen.
Njuter av varenda sekund med henne <3

Saga sover för natten.
Fick lägga henne 18.45 då hon var helt slutkörd.
Men vad gör det, då kanske det det blir lättare att väcka henne imorgon.
Daniel står i köket & plockar ur diskmaskinen, duktiga han <3

nu : hejdåhejdå

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: