hmm..

hmm, på första bilden nedanför så är jag gravid med Saga i v38.



Och här är jag gravid med bebis nr : 2
v. 25 på bilden under, och v. 24 på den längst ner :/
Undra hur stor jag kommer att bli :O





nu ska jag lägga upp bilder på Fejjan ;)


puss
Anonym

Lilla Rosenskönan! Hur patetisk får man bli????? Hela din blogg är så sjukt löjlig.....Det är så att man vill spy!!!!! Och en sak till....om du nu är en sån bra mamma så kanske du skulle tänka på att fimpa för gott!!! Puss å gulle gull!!

PUBLICERAT DEN 2009-03-07 KLOCKAN 22:33:46
Anonym

Ååååå, vilken söt mage du har! =)



KraaM!

PUBLICERAT DEN 2009-03-08 KLOCKAN 12:06:37
Linda

Oj, här va de livat!

Vad är de som händer ochfötter egentligen?

Pussa trollan från oss!

Kram

PUBLICERAT DEN 2009-03-08 KLOCKAN 15:05:36
BLOGG: http://alfonsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: