... Vinden Har vänt ...





Är så sjukt lycklig just nu, för idag insåg jag en sak som gjorde mig överlycklig!
Det känns verkligen som att vinden har vänt, att alla problem är som bortblåsta. Mår sjukt bra.
Jaa, det känns verkligen som att vi är värda detta, jag & min lilla familj <3

Har ju vart i Uppsala idag med Saga & Linda :)
Gick på mitt möte, som för övrigt gick jättebra, skönt!
Sen strosade vi runt på stan, hälsade på lite kända ansikten & hade det allmänt bra.
Lunchade på MAX, massa gott, länge sen jag åt där sist. Fortfarande mätt som fan.
Saga köpte en present till sin kommande kusin som är beräknad om 17 dagar.
komsiKomsi lilla bebben <3

Linda åkte hem föratt byta om till mjukiskläder, och kommer sen hit igen föratt  ligga i soffan här hela kvällen då våra karlar jobbar sent idag.  Och Saga sover en sväng, hon sov så kort middagslur tidigare så hon däckade igen. Ska väcka henne om en stund.

nu ska jag bara ta det lungt.

massa puss&hej
Maria

Vad va det för möte gumman?? Och va gjorde dig så lycklig??? Puss <3

PUBLICERAT DEN 2009-03-04 KLOCKAN 19:16:26
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/
Gunsan

Jag glädjs med er.. Hoppas de fina vindarna blåser vidare till mig o min familj..

Kramar på er..

PUBLICERAT DEN 2009-03-04 KLOCKAN 20:53:19
BLOGG: http://gunsanplahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: