...



Hade grym halsbränna igårkväll, tog 3 tabletter under loppet av en timme & avslutade med en slemlösande tablett innan jag la huvudet på kudden. Och 20 min senare hade den forfarande inte gett med så, utan blev värre & värre, sprang in på muggen & kände hur jag vilken sekund som helst skulle få allt på retur, och mkt riktigt, kräktes upp middagen, pajen & gurkan jag ätit under dagen, just becuse of that fucking halsbrännan lixom! men höör på detta : jag kunde sova hela natten, UTAN halsbränna & utan att behöva snyta mig, vaknade nån enstaka gång av mina egna hostningar, men sov helt ok ändå :)

Saga vaknade för en timme sen.
Så vi har klätt på oss, bytt blöja, sitter nu & kollar på DisneyKanalen.
Ska snart duka upp frukost till oss, sen blir det väl ut & rasta MiniBulln några timmar innan middagsluren. Måste röja lite idag oxå. Eller, röja & röja, lär väl ta hand om tvätt & disk typ. Och slänga ihop nån paj eller 2 :)


Världens Bästa Make & Pappa fyller år idag <3



GRATTIS min älskade make på din 25-årsdag.
Vi ÄLSKAR dig gubben <3
Vanja

Omeprezol e jätte bra mot halsbrännan :) Lovar..skulle inte kunna vara utan den idag ....

Hoppas ni får en fin födelsedag för gubben din. //Vanja i Giresta

PUBLICERAT DEN 2009-05-16 KLOCKAN 10:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: