Nöjd :))



Är grymt nöjd över min insats i detta hem nyligen :)
Nattade en trött Saga kl 19, och sen körde jag igång en maskin tvätt, efter det satte jag igång att städa i entren, såg ju så suskigt ut med grus, lera & skor överallt. Plockade iordning där, skurade golven & väggarna, ställde skorna på plats, och skakade av mattorna. Sen damsög & och skurade jag alla golven i det övriga huset. Känns sjukt fräscht hemma nu. Imorgon ska jag ta Sagas rum, och damtorka lite runt om.  Hoppas på att hitta lusten & orken till att sortera lite av Sagas kläder oxå.

Och jag & Saga åkte ju som tidigare sagt över till Veronica & barnen när Daniel åkte till Robban. Vi tog 4-hjulingen ÄNDA dit, haha, Lata som vi är ;) Åt middag med dom, plättar med sylt, glass & grädde, mkt gott! Sen kom Kicki & hennes dotter Sara, så vi klädde på alla barnen & slängde ut dom. Gav oss mammor en chans att få snacka skit ute & pimpla massa kaffe medans vi höll koll på barnen som vi ändå inte fick leka med, då dom underhöll sig själva :P  Efter en stund så kom även Susanne & Vilmer & gjorde oss sällskap, och sen även Camilla :) Hur trevligt som helst var det.

Och nu sitter jag här, som vanligt!
Är ju gräsänka en stund till, men tydligen så kommer min man hem snart :)
Småglor på Efterlyst, och ska snart läsa lite bloggar samt lägga ut magbilder på Facebook :)
Magen börjar bli jättetung nu, känner mig som en strandad val när jag ska upp ur soffan/sängen/stolen.
Och i skrivande stund så har han hicka ;) haha, vi verkar ha bestämt namn idag tror jag, vi har ju pratat hit & dit om några namn, och har hittills bara kallat bebis för Lillebror, men idag frågade Daniel Saga om hon inte skulle pussa ***** =) Han kallade alltså Lillebror för ett namn för första gången, och vet ni? det lät faktiskt inte helt tokigt <3

jaja, bloggar & fejjan

see yah!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: