Runt halv ...

Runt halv 3 snåret vaknade Fröken Plahn :)
Hon verkar ha sovit sjukt bra, och jag är supernöjd.

Susanne & Vilmer kom när Saga vaknade, vi packade in oss i bilen & mötte upp Renata & barnen :) For till Plantagen & glodde runt lite, sen till SkoPunkten där VilmerBus blev ägare till ett par skitsöta gummistövlar :) Sen blev det MAX för oss alla :) När jag hade beställt maten till mig & Saga så frågade Susanne m jag visste hur mkt klockan var? näh tänkte jag, och då berättade hon att den var halv 5!! Haha, och där står jag & beställer LUNCH till mig & min dotter :))) HAHAA! Tur att jag slängde åt Saga & Vilmer varsina bullar innan vi for, för det höll Saga sig på tills dess, hon visade INGA tecken på att hon var hungrig när vi for runt! Men hon åt riktigt bra till "Lunch" kan jag lova , hah! Tur att vi åt se frulle då, vid 10 - tiden typ. Ajaa, går ingen nöd på henne <3 Ringde Pappa Daniel som precis kommit hem till ett tomt hus, och berättade att vi satt och åt lunch, Och han skrattade & sa att han skulle tigga middag av sina föräldrar när vi ändå var borta :)

Väl hemma igen så lekte vi ute med Saga en stund.
Sen nattade vi lillfröken & jag satte igång med middagen.
Daniel ska ju ha matlåda, och jag slipper laga middag imorgon, bara att värma på det jag lagade ikväll, Blidde korvstroganoff m ris.

Dagis imorgon.
Kul för Saga, tråkigt för mig.

Tack Renata, Susanne & alla barnen för en trevlig eftermiddag :)))

hade skrivit ett mkt längre inlägg, men halva texten försvann när jag skulle spara, för internet hade kopplat ifrån. Skiiitbajs!


hejdå!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: