Sjuka barn???



David har vaknat 2 ggr sen jag nattade honom kl. 19.
Gnällt & vart ledsen, men "pepparpeppar" så funkade det med nappen bägge gångerna.
Saga vaknade för en stund sen & gallskrek, kanske hade hon en mardröm, kanske inte, hon var iallafall brännhet, så jag gav henne alvedon :( Sket i att tempa henne, jag kände mkt väl att hon hade feber, min lilla snutta. Kan ju ha med vaccinationen att göra,  vem vet? Lär visa sig hur hon mår imorgon, ifall det blir dagis eller ej. Beroende på hur nattenblir oxå. Och David, hoppas han sover bra inatt, hansov asdåligt 2 nätter, skitbra natten efter det & inatt asdåligt igen. Mina stackars bebisar! Känns som att det alltid är sjukstuga här hemma. Vet att det är fullt normalt med massa förkylningar, speciellt om man har ett dagisbarn, som drar hem massa sånt, men JAG är inte van. Det börjar ju nu, förkylningstiderna, Sagas första vinter på dagis, och hon verkar åka på allt & lite till. Mensom sagt, hon kanske inte blirsjuk nu, det kanske bara var en febertopp, vi får hoppas det.

Sitter & väntar på att Pappan ska komma hem, så jag kan hoppa in i duschen.
Vill inte riskera att inte höra något av barnen medans jag duschar, fall nån utav dom blir ledsna igen, då bägge verkar sova dåligt idag. Då känns detbättre att ta det när Pappan kommit hem, och kan ta handom då isåfall.

Jaja, ska ta & varva ner nu, höll på att somna bredvid Saga när jag låg & tröstade henne :P
hah, är trött som fan, men behöver verkligen den där duschen:)

puss & godnatt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: