Fredagen den 30.e Oktober 2009



Väntar på att kaffet ska blir klart, sen ska jag pimpla i mig det med grabbarna som är ute & leker i garaget! Annars då? Jo, var ju över till Veronica, och blev 2 stooora säckar & en stooor kartong kläder rikare :) TUSEN MILJONER TACK GUMMAN! Har sorterat upp allt som David kan ha nu, och håller på att tvätta det, resten i stl 74 & uppåt ska tvättas det med, och sen förvaras uppe på vinden tills han växer i det. Helt lovley!

Dagen har flytit på sjukt snabbt!
Har ju städat, sen när barnen vaknade så blev vi bjudna på kaffe hos barnens farföräldrar. Mkt mkt trevligt. Var där ett bra tag, barnen levde rövare, och sen blev det dax att gå hem föratt laga middag till Pappan & Saga. Dom fick pyttipanna idag, lättlagat, och dom gillar det. Inge vidare kul för mig att laga något storslaget & supersmarrigt, då jag inte får äta det själv, så jag passar på att laga mat som JAG inte tycker om, men som dom gillar, smart va? Har gjort matlista för hela nästa vecka till dom. Ska väl åka & handla det imorgon eller på söndag, lättare sagt än gjort att få in min karl in till Uppsala, haha! Tar storhandlingen nästa helg, roligare för mig då, som ska börja äta middag med dom efter nästa helg. Men kommer fortsätta dieten tills jag är nöjd, och enbart äta middag med dom tills dess. På tal om mat, så ska jag snart suga i mig sista drinken för idag.

nu ska jag ropa in grabbarna, för kaffet är klaaaart!

pussheej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: