Måndagen den 12.e oktober 2009



David sov ända till kl 6 imorse, fick käk & somnade om till kl 7.10!
Så jag känner mig lite piggare idag faktiskt, han somnade om igen för typ 20min sen så nu sitter jag & väntar på att nästa huligan ska vakna!

Saga var rånöjd hela eftermiddagen igår, hon var ute & lekte med PappaBulln i timmar, tittade på när han eldade i tunnan, städade garaget & lekte i sandlådan, hon hade vart supersnäll. Jag & David höll oss inne i värmen ;)

I eftermiddag så kommer min syster & hennes svägerska Minna hit.
Minna är SMÄLLFET (höggravid), beräknad om typ 2 veckor & jag sorterade ur alla Davids 50/56 kläder igårkväll, så hon ska komma & kika om det är något hon vill låna inför bebisens ankomst! Kul om det kommer till användning, men har lagt undan lite kläder som betyder lite xtra för mig, tex kläderna han åkte hem från BB i, och sånt. Sånt har jag sparat från Saga med :) Måste erkänna att det fälldes en & annan tår igår när jag fixade med kläderna, han börjar bli stor, min lilla kille. Blir ju 4 månader nästa vecka <3

Nu är Saga vaken, ligger & sjunger BÄBÄVITALAMM, låter det som ;)
Hihii, sötnöten, då ropar hon alldelles strax på mig med andra ord.

ska kirra kaffe nu, sen är det fullt ös, medvetlös :)
precis så jag vill ha det!

skulle kunna bli snöblandat regn idag btw, för er som ville veta!

hejdå!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: