Söndagen den 18.e oktober 2009


jodå, pizzan satt fint ;)

Eftermiddagen spenderades utomhus med barnen, Saga gungade, lekte i sandlådan, och var toknöjd, David hängde mest på min arm, eller halvsatt i vagnen typ, lika nöjd han med. PappaBulln lekte med oss han med, plus att han donade lite tittsomtätt runtomkring, han r så duktig min fina baby, att han pallar lixom ?! <3 

Barnen sover, ska ta en dusch & sen bädda ner mig i soffan med min baby!
Sjukt viktigt att man tar vara på egentiden ihop med sin käraste tycker jag!

Imorgon får jag besök av en vän, som jag inte har träffat sen jag var gravid med Saga!
Saknar denna tjej dagligen, sjukt mkt, Så jag ser verkligen fram emot våran date!
Om hon inte får nått förhinder såklart.
Och även Vanja & hennes dotter Delina kommer förbi på en kaffe under dagen, trevligt värre :))
Och imorgonkväll blir det Mammaträff nere i kyrkstugan, scraapbooking (stavas det så?) för hela slanten, sitta & pyssla, och pimpla massa kaffe med massa mammor :) Ska blir KANONKUL!
nääh, duscha av sig dagens kräkor ;)

tjiiing!

Gunsan

Har du inte fått mailet.

Scrapbookingen är inställd för Åsa är sjukskriven.

PUBLICERAT DEN 2009-10-18 KLOCKAN 22:02:55
BLOGG: http://www.metrobloggen.se/kardiomyopati

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: