Söndagen den 18.e oktober 2009


Gårdagen :
Det var sjukt kul, Susanne hade lyckats ordentligt!
Alla hade jättetrevligt, och mitt humör var på topp, David somnade 18.45 & sov tills det var dax att byta om till pyjamas hemma senare! Daniel fick jag släpa med mig hem, han ville egentligen stanna kvar, men man känner ju sina löss, jag tyckte att han hade fått nog, och mkt riktigt, väl hemma så fyllde han några hinkar & mådde rätt kasst, han skyller på att de salta pinnarna var dåliga, ska vi tro på det?? hahaha!! Men han var rikigt tacksam över att jag tog hem honom när jag tyckte att det räckte, annars hade han väl bäddat ner sig på toalettgolvet hos Susanne & Robin ;) landade hemma 21.20 ;) Tack Helene för skjutsen hem :) Har även bokat in nån helg i november, då blir det partaj med Susanne, Helene, Linnéa, Vanja & co! Kommer bli great tror jag! Ut & bara roa oss. TACK SUSANNE & ROBIN för en kanonlyckad kväll!

Idag då?
Jag, PappaBulln & David knatade över till farmor när Pappan hade vaknat till liv, kramades med Saga & tiggde frukost! Mkt trevligt. Saga hade vart upp & hälsat på farfar igår, guuud vad hon hade saknat honom <3 Dagen blir lugn för övrigt, barnen sover middag sen en timme tillbax, har smådonat lite tills nu, och passar på att njuta lite av lugnet tills huliganerna vaknar! Har ingen större lust att laga mat idag, får se om Pappan får lösa den biten kanske!?

jaja, vila huvudet lite.
Blir ut & leka när huliganerna vaknat!
Sjukt mysigt höstväder ute :)


pusskram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: