Söndagen den 25.e oktober 2009



HATAR söndagar!!
Innebär att helgen är slut & imorgon är det jobba som gäller för PappaBulln!
Tänk om man vore miljonär, och båda föräldrarna kunde vara hemma med barnen, och få vara med varandra heeela dagarna.. Men tror att man skulle gå varandra på nerverna gaaaanska hårt! Ska inte klaga, tycker om att sakna min baby om dagarna, har något att se fram emot varje kväll, att han kommer hem till oss. Min fina SexxiBulln <3

Natten var bättre än den förra iallafall.
Han vaknade några ggr, och var ledsen.
Så lite spring har det blivit.

Igår när barnen hade somnat så satte jag igång med allrumsväggen!
Den som jag satte upp dom här dekorblommerna på vetni! Jag målade hela väggen svart, och sen drog jag av blommorna, och VIPS så har vi svart vägg med vita blommor :) Hur tjusigt som helst! Måste gå & smådutta i vit färg i vissa blommor nån dag då det hamnade lite svart färg under blommorna.. men det kommer bli great!

FÖRE :



EFTER (bättre bild kommer inom kort) :




Efter det tog med mig 2 av dom viktigaste kvinnorna i mitt liv igår, över till Veronica, som  hade lite kalas!
Jag har alltid så himla kul med dom 2 ladysarna, och fiiifaaan vad den ena av dom & Tommy DANSADE! det verkligen flög svett om dom, men fyfarao vad kul dom hade, välbehövligt för ena damen ;) Själv lämnade jag kalaset väldigt tidigt, och flydde hem till min karl, bäddade ner oss direkt när jag kom hem & slocknade på 2 röda!

Idag blir det hur lungt som helst!
Inne på dag 3 med dieten, och jag är stolt över mig själv faktiskt!
Bara viljan finns så funkar allt, och jag hoppas att jag kommer lyckas nu!
För min egna skull, måste få känsla att trivas med mig själv.

Ute är det grått, blött & trist!
Ska väl snart klä på barnen & gå ut en sväng, Saga måste rastas ;) haha
Familjen skulle få middag hos svärmor ikväll, själv medtar jag mig egna middag, hah!
Blir skitabra det där!

Har en fundering på om det är dax att börja "rensa" lite på den sk vännerlistan oxå btw.
Det märks tydligt vilka som vill umgås, och vilka som inte är intresserade. Lätt att man känner såhär ibland.
Less på att behöva "kämpa" föratt det ska funka.. skit-tråkigt, men jag kan inte tvinga folk att vilja umgås med mig lixom! Då känns det som att det kanske är dax att gå vidare, istället föratt känna mig som en x-trakompis.. Och jag måste acceptera att att vissa föredrar andra framför mig, det är fullt normalt. Lägger ingen skuld på någon, utan ser bara verkligheten! Mina bästa vänner är iallafall utspridda i Uppsalatrakterna & er, gör jag mig aldrig av med <3


aja, mkt tankar en sådan dag!

dax att dricka frukost!


pussheej
Malin Andersson

Sjukt snygg väggen blev! :) Du är så duktig och pysslig & jag blir så avundsjuk! :)

PUBLICERAT DEN 2009-10-25 KLOCKAN 12:21:15
BLOGG: http://malinakerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: