Torsdagen den 29.e oktober 2009


Vinkade av Susanne & Dogge nyss!
Har haft en riktigt givande & trevlig dag med henne igen, som alltid!
Och snälla hon hämtade Saga på dagis, våra smågrabbar sov när det började närma sig hämtning, så då lät vi dom sova, och hon hämtade Saga, så himla rart! Dogge & David har ägnat dagen åt att dreggla, gurglat, snackat & käkat majskrokar ;) Jäkla sötnötar :) I skrivande stund så ligger Saga i sängen för en andra lur, hon ville det själv, och David ligger här på golvet under gymet & pratar med sin majskrok, samtidigt som han suger i sig den :) haha!

Och själv då?
Jo, ska väl laga nån middag till Pappan & Saga.
David får käka gröt när dom äter, och jag dricker min shake.
Undra & flundra vad jag ska hitta på till dom då.. hmm..
lär väla visa sig.

Usch vad jag gäspar, har en sån dag, känner mig seg...
Kanske beror det på att David behagade att vakna kl 4 imorse, och var vaken till kl 5. På världens bästa humör dock, men ändå.. vid 5 tiden fick han sin frulle, och somnade om en stund, blundade jag med då, sen kvart i 6 var det bara att upp & hoppa, för då var det lektajm igen enligt David..

ajaa, har hursomhelst haft en supertrevlig dag med Susanne.
Linnéa var med en sväng hon med, trevligt trevligt :))

och hur ska man nu fördriva tiden tills Pappan kommer hem då?
hmm, laga mat, leka med kidsen, och.. hmm.. aah!

wellwell, byebye then!

Sussa

Tack för en trevlig dag!! Massa pussar ;)

PUBLICERAT DEN 2009-10-29 KLOCKAN 15:25:49
BLOGG: http://gangstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: