HEEEEJ!!



shit asså, ord kan inte beskriva hur lyckad gårdagen var :)
Förfest hos min bror & min svägerska :) Och alla var fulla & glada, jag & Sofie ÄGDE på singstar ;) känns i halsen idag kan jag lova ;)många grymt roliga diskutioner, massa skvaller, & MASSA skratt, faan vad kul det var, och alla var så himla nöjda. Jag & svägerska underhöll alla med våra bedårande hesa röster när vi sjöng :) Allt från disneylåtar till ABBA!  Kom inte iväg på Växthusfesten förrens vid 00.30 tiden typ , haha! var där i högst 30 min, sen for vi hemåt igen! en SJUKT rolig kväll, med dom BÄSTA <3

Pappan hade sällskap av Jimmy & Robban hela kvällen, dom spelade wee & hade det bra med massa sötsaker :) barnen hade sovit hela tiden & skött sin kanonbra :D

Våra fina barn gav oss sovmorgon imorse, 8.45 vaknade dom = lyx :)
Och då mådde jag relativt bra, fast det blev massor av öl igår, så slapp jag bakfyllan på någe konstigt sätt :) Underbart ju! Sen hinner man ju inte "känna efter" på samma sätt heller, när man har 2 söta huliganer som ska underhållas ;)

nu ska jag gosa med David, medans Saga sover middag ;)


pussheej



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: