jag gillart ;)


Utanför fönstret så skiner solen, plusgraderna stiger, och humöret är på topp!
Barnen sover middag en sväng, huset skiner av renlighet, tvätten är i maskinen, disken är i diskmaskinen & jag har inga som helst måsten medans barnen sover, förutom att bara ta det lungt, pimpla massor med kaffe, njuta av tystnaden & bara vara. Jag gillart iallafall ;)

Barnen har bjudit på kanonhumör hela förmiddagen.
Vi har lekt, myst, kramats & bara haft det bra :)

När barnen har vaknat så blir det lite mellis, sen ska vi gå ut & leka lite.
Sitter & funderar på mina kommande projekt i detta hus invändigt, utvändigt är det min karl som är chef, men invändigt så bestämmer jag ;) vardagsrummet blir nästa projekt anyway. Nya golvlampor, upp med nya tavlor(foton på barnen när det är gjort), och sammalika dek-blommor som i allrummet ska upp på en vägg. och lite sånt...

nääh, kaffe var det..
och nån cigg ute i det mysig höstvädret!
mm, man måste bara älskart!

tjarrå!

Eva

Låter underbart

PUBLICERAT DEN 2009-09-28 KLOCKAN 14:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: