JIPPIE !!!!



Nästa vecka ska jag & PappaBulln gadda oss igen :)
Eventuellt trodde OiBoy att han hade tid & vi håller tummarna på det :)
Ska bygga ut miin Saga-tatuering på höger underarmen & ha David tatuerat på höger överarm, ett stjärnfall ska falla från David-tatton ner till Saga tatton, så dom går ihop som EN tatuering :) Så hela min högerarm ska pyntas med andra ord, jag ÄLSKART! Älskar ju stjärnor oxå, det det kommer bli kanofint :)
Och OM vi får ett tredje barn i framtiden så får han/hennes namn stå på min skuldra, och byggas in med stjärnfall mot David tatton så den oxå går ihop med de andra barnens namn :) Faaan vad jag längtar =) Ska höra med världens bästaste farmor om barnen får vara hos dom under några timmar den dagen, så vi kan gadda oss i lugn os ro ;) OOOOH VILL NU NU NU!!!! nästa projekt blir en ansiktsbild på barnen, på vänstra skuldran tror jag! Men den tar jag om ett år eller 2. gaaaash, i love tatos :D

och nästa fredag fyller min älskade lilla snutta TVÅ år!!!
Hon ska få ett fiiint kalas på lördagen, med ballonger, tårta & massa mys!
Måste baka nån dag nästa vecka till kalaset, och handla ballonger & sånt :)
faan vad tiden går fort, jag hinner verkligen inte med, hon är så självständig, pratar som sjutton & kan så mkt. Och blev lixom blöjfri innan hon fyller 2 år, det är riktigt duktigt :) Får se när man vågar sluta med blöja nattetid på henne :) min fiiiina MiniBulln <3  Och hon kommer ÄLSKA sina presenter som vi har köpt, hon är värd varenda krona <3

nu ska jag mysa med VÄRLDENS FINASTE LILLA KILLE, min älskade son David!
Jag har verkligen UNIVERSUMS UNDERBARASTE UNGAR <3
och make såklart ;P









hejjdå!!
Maria

Hej gumman!!

varför får jag inte tiden att räcka till, jag skulle ju komma och hälsa på er.

Läste att ni skulle tatuera er igen, är det nån sån tatueringsfest eller är det bara er???

Jag är ju grymt sugen att göra en på foten, i närheten av oss finns det en tatuerare, han skulle ha 1300kr för en liten blomslinga på foten, dyrt tyckte snåla tanten. hoppas vi kan ses snart!! kram kram

PUBLICERAT DEN 2009-09-03 KLOCKAN 18:02:13
BLOGG: http://alicemammma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: