nicke nyfiken



Jag & Saga har precis kollat på NickeNyfiken, medans grabarna sover som grisar!
Har hunnit köra igång torktumlaren & grejat lite med sånt, innan Saga vaknade :)

Däckade ganska tidigt , runt 22-snåret, var helt slut då faktiskt.
och idag efter lunch, ska jag göra något som jag har längtat länge efter :)
Ska bli spännande, och kul såklart. jag gillart iallafall!
håll tummarna på att det blir bra tack!

Saga fick verkligen helt otroligt mkt fina presenter.
Allt från el-motorcykeln från sin Lillebror, till kläder i massor.
Leksaker, tofflor, godis, sängkläder, pengar, en briodockvagn, vattenfärger, leklera och MASSOR mera! Hon blev så himla glad över allt, och sitter i skrivande stund & hamrar på sin .. hmm.. gud vad heter det? en platta med "pinnar" som man hamrar ner & sen vänder på föratt förtsätta hamra, ja, en sån iallafall, det ÄLSKAR hon! ja, som ni förstår så fick hon massor av fina saker! bortskämda unge <3

jaha, nej undra om jag ska brygga en kanna kaffe kanske?
sen när grabbarna har vaknat så blir det frukost-time!

men nu : ska jag mysa med Världens Finaste Lilla 2-åring <3
mammas fina tjej, JAG ÄLSKAR DIG!
och brorsan din med såklart ;) <3



puss & heej
-
eleonor

vad ska du göra för kul då? kram

PUBLICERAT DEN 2009-09-13 KLOCKAN 12:26:58
Mattias

Meeh, du glömde att hon fick kexchokladen också ;-) Kraam

PUBLICERAT DEN 2009-09-13 KLOCKAN 22:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: