tjenixen :)



Kunde fördriva denna dag oxå :)
Lekt massor med barnen, plockat lite, lagade middag - fläskkotletter, ris & pepparsås :) Efter det vart det mera lek med barnen. Sen for vi till Hamra, för en fika hos barnens farbror, faster & kusiner :) Väldans trevligt, Saga badade i en vattenpöl den sötnöten ;) Fick äran att ärva en t-shirt av sin kusin så slapp hon åka hon naken (då alla kläderna var dyngsura) haha! Efter det for vi hem & nattade barnen. Bägge var helt utmattade, och slocknade som ljus direkt efter en varsin flarra välling/ersättning ;)

Och efterssom att barnen sover, så har myser vi till det lite, med levande ljus, & Pappan eldar i kamin, och det börjar bli varm & gosigt inne :) Och mysfaktorn är hööög! Sjukt viktigt att ta vara på den lilla egentiden man har ihop, så nu ska vi ägna oss åt varandra & baaaaara vaaaara ;) framför en film, liggades i knät på karln :) Fyyyfaaan vad jag älskar min make, han är bäst på alla sätt & vis, och han är MIN, MIN MIN MIIIIIIN!! hah, den du!

ser fram emot morgondagen.
Då blir det att åka ner till byn vid 10 snåret, möta upp Helene & barnen, föratt gå vidare ner till Kyrkis, så barnen får leka av sig ordentlig, och mammorna får hinka litervis med kaffe & prata av sig :) Jag gillart! Lär visa sig om vi kanske lyxar till det med lite lunch på LillaTorget ;) får se hur det blir!  Ska bli kul.


nää, ta vara på denna kväll.
mysa med den bästa & somna sött i hans knä <3


puss & godnatt!
-
-

linda

blir alltid så hungrig av dina inlägg sanna! :D

PUBLICERAT DEN 2009-09-06 KLOCKAN 22:24:17
BLOGG: http://tabortallaord.blogg.se/
Maria

Hej Gumman!!

vill bara säga att jag läser din blogg varje dag, och du verkar ha ett sånt härligt liv, när allt känns som skit (= dålig dag på jobbet ) så blir man bara så glad av att läsa din super braiga blogg!!!

Ha det bäst!! kram Maria

PUBLICERAT DEN 2009-09-07 KLOCKAN 20:22:01
BLOGG: http://alicemammma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: