fredaaaag heeela daaagen


Godmorgon folks!
David gjorde morgon kl 6 här hemma, och det kan jag väl gå med på, då han brukar vakna runt 5-snåret oftast! Saga & David lever rövare, medans vi gett Pappan lite sovmorgon! Ska snart brygga en kanna kagge & ge kidsen frukost! David är på rätt kasst humör, undra vad det kan vara..

Jag har rätt ont i min rygg & mitt ben idag, kan bero på att jag har gått på stan 2 dagar i rad, bör väl inte överanstränga benet! Men sånt är livet!

I onsdags var det ett år sedan Peter lämnade oss!
Började dagen med att tidigt åka in till stan föratt följa min mamma till ackis där det gjordes en hjärnröntgen! Efter det gick vi ner på stan & mötte upp min syster, småshoppade lite & hade den mysigt! For sen hem för dagishämtning!
Jag & Veronica, Svärmor & barnen åkte till graven efter dagis, lämnade blommor & fina teckningar från barnen! Veronica hade gjort jättefint innan oxå! Senq for vi hem till mig, & underhöll våra huliganer, med pizza till middag & en minnesstund för Peter med tända ljus & ett fotografi på honom, barnen fick i tur & ordning ha fotot & prata med honom, en efter en.. saknaden är stor.. Vid halv sju for dom hemåt & jag kirrade mina kids inför nattning!

Igår lämnade jag Saga som vanligt!
Sen for jag & David in till uppsala igen, föratt möta upp Emelie & Emilia!
Strosade runt på stan, snackade massa skit & tag en mysig lunch på KINA :)
våra småttingar skötte sig superbra & var nöjda typ hela dejten :) Efter det var det dags att hämta Saga på dagis, och sen fara hem! Målade kidsen som PåskKärringar & mös här hemma! När Pappan  kom hem så åt vi & sen gick vi till Camilla föratt fira hennes Tommy som fyllde år igår :) Där fick i tårta, & massa annat fika, TACKAR! Sen hem, natta barnen, inta liggläge i soffan, glo på tv & avrundade dirket efter LyxFällan!

Och nu är det idag lixom!


jaa, min son är INGE GLAAAD, så hej på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: