2010-08-01


Haha, enbart föratt jag tänkte slänga in ett inlägg så börjar David snacka i BabyWatchen ;)
Men kanske hinner skriva några rader innan han blir förbannad :O

Idag har vi inte gjort många knop, myst inne, myst ute, rensat lite ogräs i grusgången & på parkeringen, ett evigt arbete, tar lixom aldrig slut, men det är påbörjat iallafall  ..

I eftermiddag blir det en PizzaDate med Svärföräldrarna, skönt att slippa laga mat :)
Ska väl rycka lite mer ogräs, och ikväll när barnen har somnat ska jag försöka mig på tvätten & golven .. fiiifaan föratt vara vuxen vissa gången ;) haha !! Var lagom bekvämt att bo hemma, men tror inte mina föräldrar vill ha mig & min familj boendes hos dom som gliiidare lixom ;) haha !!

Pappan & dottern byter däck på Pickisen i garaget ..

I morgon ska Saga följa med sin Faster Camilla till hennes jobb (hon jobbar på dagis) Det ser Saga massa fram emot, och efterssom att Mills enbart har ett eller två ordinare dagisbarn imorgon så passade det perfekt att hon får följa med :) Skönt för Syskonen Bulln att få andas från varandra en dag, plus att jag & David får lite egentid. Undra vad vi ska hitta på tro, antligen blir det en latardag, eller så blir det en promenad, eller en trip ner till byn kanske ;O den som lever får se !! Nån som har någe bra förslag ??

Jahapp, verkade som att grabben somnade om bara föratt jag inte kommer på någe mer att skriva ...






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: