haha



skrattretande!!!!
mina barn ÄR perfekta!!!!
...I MINA ÖGON fattar du väl?!
och JA, jag älskar dom villkorslöst, vad annars?
förtsätt läs du, men det kommer står MILJONER ggr om, hur perfekta & BÄST mina barn är,
vare sig du gillart eller ej ;) sådetså!




TACK MARIA för en underbar middag :)
Tack föratt du finns & Tack föratt du är just DU!
du betyder GULD för mig <3





byebye

Emelie

HaHa fått någon spydig kommentar i något tidigare inlägg? ;) Kram Mattias

PUBLICERAT DEN 2010-02-25 KLOCKAN 22:37:24
BLOGG: http://emiliagronbergsmamma.blogg.se/
Anonym

Fast i ditt sätt att skriva så låter det som att du hela tiden måste övertyga "nån" om att det verkligen är just sådär bra... Jaja strunt samma... det är din blogg och du skriver självklart det du vill men jag väljer bort den nu. Anser att det är ett hån till dina läsare att behöva se "jag lever livet alla drömt om" i varannat inlägg.

PUBLICERAT DEN 2010-02-25 KLOCKAN 23:39:39
Carina

Hej!

Postar du de kommentarer du svarar på, eller svarar du bara på bloggen, så de som läser inte har någon aning om vad du svarar på?

PUBLICERAT DEN 2010-02-26 KLOCKAN 08:54:55
anonym

haha vilken bitter människa, strunta i henne, keep up the good work girl!

PUBLICERAT DEN 2010-02-26 KLOCKAN 18:33:45
Emelie

Alltså jag blir OTROLIGT irriterad på din kommentar anonym... Jag känner också att mitt barn ÄR BÄST OCH VACKRAST I VÄRLDEN är det också ett problem då eller?

JAG tycker personligen att det är jävligt onormalt av en förälder att inte tycka så! Sanna´s barn ÄR och FÖRBLIR alltid dom bästa och finaste förutom mitt eget barn! Synd att du inte törs visa vem du är också... Du avslöjade dig själv!

Det "roliga" är att Sanna redan listat ut vem du är och att det var du var ganska uppenbart för henne eftersom du är ganska ytlig!

Sanna förtjänar BÄTTRE vänner än så! Känn dig raderad ur hennes liv! Till Sanna:

Jag & min familj ÄLSKAR iaf dig & din familj <3 PUSS

PUBLICERAT DEN 2010-02-26 KLOCKAN 21:02:13
BLOGG: http://emiliagronbergsmamma.blogg.se/
Mattias

Håller med föregående talare :) Kan inte ha uttryckt det bättre själv :P Ni som inte har nå vettigt att kommentera, ge fan i det :) Intressantare blogg än din & Emelie´s får man leta efter :)

Kraaaamis <3

PUBLICERAT DEN 2010-02-26 KLOCKAN 21:24:03
BLOGG: http://emiliagronbergspappa.blogg.se/
Maria

Herre gud vad är det för idiot till människa som inte fattar att ens barn är dom mest perfekta och bästa barnen någonsin, stå på dig hjärtat, dina barn är fantastiska!!!!! och det är för att dom har dom bästa föräldrarna!!! Kraamm



p.s Min dotter är den bästa som finns, hon är perfekt d.s

PUBLICERAT DEN 2010-02-27 KLOCKAN 08:41:54
BLOGG: http://alicemammma.blogg.se/
Maria

Tack själv!! Känns så härligt att trots att vi inte träffats å knappt pratat på nästan ett år, så kändes det som sist vi träffades!!! Det var en kväll som jag verkligen behövde!!!!

Du är guld värd!!!



kram

PUBLICERAT DEN 2010-02-27 KLOCKAN 08:45:28
BLOGG: http://alicemammma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: