mamma-barn-dejt



Måste bara få börja inlägget med att säga TACK till Veronica, Soraya & alla fina barnen för en helt fantastiskt underbar eftermiddag :) Saga & David hade jättekul, och somnade ovaggade ikväll ;P Alla barnen lekte så himla fint ihop & Mammorna fick fika i lugn & ro :D haha! Har massa bilder, som jag lägger upp nån annan dag, då jag inte orkar resa på mitt ASS och hämta sladden!

Kom hem vid 16.15 typ, började lite smått med middagen, stekt falukorv m spagetti ;)
Lättlagat & lättsmält! Sen var den massa mys som gällde timmen innan nattning, barnen & föräldrarna låg på soffan & hade kramkalas & busade. ÄLSKART! och 1 minut i sju la vi kidsen, 2 min över sju, var det knäppt tyst ;) Duktiga barn man har ;P

Nu är Pappan på ica & handlar bröd, gröt & sånt som var lite akut typ...
Clion kommer väl insladdandes in på gården vilken sekund som helst antar jag!


jahaapp, om man ska ta & läsa lite bloggar & kolla fejjan kanske`?
blir tidig sänggång ikväll, då det är dagisdax imorgon för skruttan!



pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: