Mamma-dotter dag <3



Hemma igen efter en helt otroligt underbar Mamma-Dotter dag!
Dagen har bestått av Kinabuffé, massa shopping & mys med Sagas moster & kusin :)
Detta var verkligen välbehövligt för både mig & Saga, att få rå om varandra UTAN våra grabbar, som för övrigt bosatte sig i verkstaden i Bärby under dagen, om jag är förvånad? Svar NEJ! haha!

Fyndade en jacka till Saga, ord pris -340kr, jag betalade 79kr!!!!
Dev var verkligen superfin, en röd (hör & häpna) haha ;)
Och jag köpte kläder till MIG SJÄLV!!! en jättefin klänning som jag ska ha på Davids dop, säger bara ROCK ON!!! diggar verkligen den rockiga stilen, och innan dopet så kommer denna morsa få sig en makeover på skallen med ;) Söta Jennie ska klippa till mig & jag ska önska mig en rockig friss, vill behålla så mkt längd som möjligt, men sen har hon fria händer ;) spännnade :P sen köpte jag lite nytt smink, och sånt. Är grymt nöjd med mina inköp idag :)

Kvällen blir lugn som attans!
Barnen sover ju, Pappan är i Bärby en sväng & hjälper T.1an med nått, och jag sitter & varvar ner!
Ska snart värma på min halva pizza från gårdagens middag & äta tänkte jag, och ha soffmys med mig själv.

Imorgon blir det mera shopping, då Pappan i detta hus verkligen har NADA att ha på sig på vår sons dop. Barnens kläder är ju kirrade, & mina med efter idag, men den stackaren då? ja, hoppas på att hitta någe imorgon iallafall :) mysigt att glida runt i affärer hela familjen <3 trots att Pappan HATAR det, men imorgon har han INGET val ;) hihiiii!

Jusste, röntgen gick bra, var lite obehagligt & vääääldigt mkt bullerljud!
Men nu är det klart, och om 7-14 dagar så kommer svaret..


nej ... äta bör man..


hej på er!


Gunsan

Sanna..

Jag tänkte be dig om en sak.

Att lägga ut en länk via din blogg om en insamling till hjärt-lungfonden nu när det är alla barnhjärtans månad.

Via den länken kommer man då till insamlingssida med nummer och en kod där man kan sms:a och skänka 30kr.



Du gör ju som du vill, men tänkte att man kunde sprida det till så många som möjligt:)

Krama sötnosarna till barn från faster:)

http://www.barnhjarta.se/?id=178

PUBLICERAT DEN 2010-02-05 KLOCKAN 22:15:06
BLOGG: http://www.metrobloggen.se/kardiomyopati
Maria

Får man inte se fynden??? Speciellt Sagas jacka och dina kläder... <3

PUBLICERAT DEN 2010-02-06 KLOCKAN 00:36:56
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/
Mattias

hahaha exakt som mig när de gäller affärer... ska man trots de in i en affär så är man ute och klar på 5min ;)

PUBLICERAT DEN 2010-02-06 KLOCKAN 07:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: