och här sitter jag ;)




... och här sitter jag på köksbänken!
Saga står naken framförmig på en stol & "diskar" ;)
Vatten överallt, men hon är nöjd, den lilla sötnosen!
Utanför fönstret snöar det så inåt helvete, till & från!

David sover en sväng, men lär vakna snart tror jag!
Jag & Saga slängde ihop en chokladkaka som står på svalning just nu!
Får se om den duger åt oss, eller inte...

Vad ska man hitta på för mat tro?
Har varken tinat något, eller är sugen på något :/
Funderar på om barnen ska få gröt & mackor till middag, så äter jag & Pappan på Donken påvägen till Lasarettet, innan min röngten?! Tror det blir så faktiskt!

ja, nej men provsmaka kakan kanske?



pussheej
Sussa

Lycka till på röntgen ikväll gumman!!

Puss

PUBLICERAT DEN 2010-02-04 KLOCKAN 15:30:36
BLOGG: http://gangstar.blogg.se/
Camilla

saga kan få äta pizza med oss. ska göra färdig i ugn,

PUBLICERAT DEN 2010-02-04 KLOCKAN 15:34:12
BLOGG: http://grisbajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: