pappan lagar middag idag ;P



Hah, jo det var såhär dårå..
Jag tappade orken, lusten & inspirationen till att laga mat idag, då jag öppnade frysen & hittade EN falukorv!!!!! det EKAR TOOMT I KYL & FRYS!!! Handla, tänker ni?! Men wtf! Ikväll orkar ingen av oss åka & handla, imorgon jobbar Pappan sent & jag åker INTE iväg själv med stackars Saga som är sjuk! Och På torsdag ska jag iväg på middag (förhoppningsvis).. Så det får bli såhär : Idag : Pappan lagar middag = PIZZA! Imorgon : steker korv & kokar makaroner! Och på torsdag innan jag åker gräddar jag pannkakor till familjen innan jag åker på middag, eller så få dom äta hämtmat, Pappan bestämmer!  :) Och på fredagen är ju Pappan ledig (och Saga förhoppningsvis piggare) och då åker vi & handlar mat! Jaa, ja vet att det varken är bra för kroppen & ekonomin att goffa flottmat, men ibland blir det så, det är ju inte så att vi äter ute flera ggr / vecka lixom! Nån gång i månaden, om ens det!



nu kommer Pappan vilken sekund som helst!
kurrar i magen, vad ska man äta tro? Kebabpizza?
aah, det lät GOTT!

Och sist men inte minst så vill jag säga : R.I.P Susanne´s BLOGG! :(
bye bye GANGSTAR, och HELLO Familjen Cirkus Matblogg ;)




heeeeejdååå
Ida

När man har sjuka barn och all ens energi går till att få dom att må så bra det bara går tycker jag att det är hellt okej att äta hämtmat! Bättre att man får i sig det än inget alls. Så tycker jag att det är så hemskt att man ska behöva förklara sig för allt man gör bara för att inte få en massa dumma kommentarer. Du gör som du vill och sen ska alla andra skita i det!!!!! You rock babe!!!

PUBLICERAT DEN 2010-02-23 KLOCKAN 17:40:43
BLOGG: http://frokenmodig.blogg.se/
Sussa

Hahha, va söt du e ;)

Tack tack ;)HOppas hon frisknar till snart lilltjejen :(



Puss

PUBLICERAT DEN 2010-02-24 KLOCKAN 10:06:08
BLOGG: http://cirkusgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: