pssssst




Kidsen sover som de små grisarna dom är ;)
Är fortfarande helt slut & funderar på tidig sänggång..
Inge vidare skoj, men välbehövligt för denna gamla tant!
Ska försöka lägga mig INNAN klockan 21 har jag bestämt!
Önska mig lycka till (jag=datanööörd)...

Jahaapp!
Saga har ätit huuur bra som helst idag!
Vilket gör mig jätteglad då hom till & från äter uselt!
Men hon åt fil & flingor + en macka till frukost! Äppelklyftor innan middagsluren & en knäckemacka, vaknade sent & åt en tidig middag/sen lunch, -2 stora portioner soppa + en macka. Sen kom Camilla med fläskpannkaka till Saga, som hon smaskade i sig, sen var det äppeltajm igen :) Så ja, hon är ätit suveränt bra idag :)

ojj, nu står det helt still i huvudet, hade ju massor att skriva :/
hmm.. JAAA - kan lägga in en RÄTTELSE från ett inlägg jag skrev häromdagen :
Många har frågat om det är barnens FASTER CAMILLA, som jag skrev om som hade en bebis i magen.. och NEJ, det är inte Camilla Plahn Söderlund som är gravid!! Utan en tjej som heter Camilla Resenius! Ville bara tillägga det, då det blivit några missförstånd ang det :) MY MISTAKE!!!

Jaha, om man ska ta och.. göra.. vaddå? hmm...
blir säkert bra!


hejdå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: