Strålande dag :)


Hej hej hallå!

Började dagen med att faktiskt kliva upp i tid ;)
Fixa mig & kidsen & sen begav vi oss till dagis föratt lämna Saga :)
Saga fick åka pulka dit idag, mkt stolt var hon, och bråkade inte en sekund ang hjälmen (som är ett MÅSTE när man är liten & åker pulka!) Duktiga hon <3 Och fasiken vad mkt fortare det gick ;) hann med 8.35-bussen istället för 9.05 bussen vi brukar ta hem ;)
Efter det knatade ju jag & David vidare mot bussen & for in till ica Maxi för en date med Min mamma, syster & systerdotter :) Jag & David var lite tidigare där än dom, så vi knatade in på Donken & tog en kaffe & delade å en chokladmuffins, och jag skämtar inte om jag säger att David åt upp MER än hälften ;) haha! Sen kom dom, och vi knatade runt lite, kollade på lindex & sen in på maxi, då ringde Susanne & ville göra oss sällskap, så hon & Dogge kom dom med :) Massa trevligt. Fyndade en ny jacka till David på Lindex, suuuuuperfin. plus att innefodrets blåa färg är exakt samma blå som ränderna vid fickorna på hans nya termobrallor han fick av Veronica, så det ser ut som ett set :D hihiii! Är mkt mkt nöjd! Till mig själv fyndade jag en jättesöt BH från Lindex, hela 69kr gav jag ;) Världens bästa mormor köpte matchade mössor till Saga, David & Karla på rean på Lindex, HUUUUR TUFFA SOM HELST!! tackar tackat mormor <3 Och tack Mormor/Mamma, Syster & Karla för en mysig dejt <3

Blev även lite nödvändigheter som smör, mariekex, yogurt & sånt :)
Fick skjuts av söta Susanne till dagis när vi hade vinkat av Mamma & syster!
Tackar & bockar för det vännen, mkt uppskattat :) & Tack för sällskapet babe!

När jag tar upp Saga som sov middag när jag kom så är hon helt nerkissad!!!!
Personalen "glömde" sätta på henne blöja när hon skulle sova, vilket resulterade i en nerkissad liten stackars Saga. Rusade in till persolnalen & bad dom plocka fram nå ytterkläder hon kunde låna hem, och lämna tillbax imorgon! men något sånt fanns inte, slutatde med att jag fick sätta på henne hennes TUNNA regnkläder hon har där!! TUR att jag hade packat hennes dagisväska med massor av extra kläder, för då kunde jag klä henne med lager på lager under det!  alltså, jag kan ha förståelse över att dom glömde sätta på henne blöja, men det som jag är FÖRBANNAD över, är det att jag inte ens fick en ursäkt, eller hjälp med av & påklädningen.. Hon verkade inte ens tycka synd om Saga... hoppas jag missuppfattade det!

Jajaja!
När vi klev av bussen hemma så var det SNÖSTORM!!
Det var inte det när vi klev på bussen.. haha, snöar som attans ute!
Kom hem, gav barnen mellis, och la David för hans sista lur, och Saga gick och bäddade ner sig hon med :/ Och sov i ca 45 min... Hon klev precis upp! Jimmy & Madde var förbi en sväng nyss, skulle hämta grejor som Daniel hämtat hem till dom, men glömde i våran bil, som är i VÄSBY ;) haha! men dom får sakerna ikväll ;P Hann snacka lite skit med dom & bokade ev en date i helgen <3

nu ska jag mysa med Världens Finaste Saga <3
Och vänta på att Världens Finaste David ska vakna <3


bjuder på lite bilder oxå!











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: