lalalalaaaa




fett uttråkad!
PappaBulln är ute & smeker vrålåket (läs - pimpar clion)!
Är trött som ett as, borde sova, men mysigare om SexxiBulln ligger bredvid ;)
Så jag får allt försöka hålla mina blå öppna ett liiiitet tag till...

Hur jag har bökat med Headern jag la ut i förra inlägget alltså.
Vart in på varenda sida som finns med förklaringar hur man ska göra, men ändå blir det bara feeeel!!! HUAHUA. Vill ju ha den som header, sen allt annat svart/vitt.. eller nått.. hmm!! Kanske bör lägga ner, inte det lättaste att koncentrera sig på avancerade saker med 2 barn klättrandes över en ;) Och när dom somnade så gjorde jag ett nytt försök, men då fick jag hjärnsläpp istället.

nääh, en cigg på dethär kanske?!

sov gott & dröm sött!
tjiiiingeliiiing

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: