Tjingeling!



Fasiken vad denna dag har passerat fort!

Började morgonen med frukost till familjen, lite lek & sen klädde vi på oss, jag & barnen for iväg med deras farmor, medans Pappan for iväg föratt tvätta hennes bil. Vi for iallafall till uppsala, till min Pappas jobb, i röbo! Där han är chef för UppsalaKommuns Lager! Fyndade en ny tvbänk, & barnen lekte med sin morfar & hans arbetskamrater, medans jag & farmorn strosade runt & kikade. Efter det for vi vidare till MAXI, föratt göra av med pengar, handlade det absolut nödvändigaste som mat, tvättlappar & sånt. Nu ska vi (förhoppningsvis) inte behöva handla hem mer mat & tillbehör innan barnbidraget. For hem, la en övertrött Saga, misslyckades med David, så han fick vara vaken. Och han joinade mig när jag städade, plockade i & ur diskmasinen & laddade en maskin tvätt. Han var nöjd hursomhelst! Grannen kom över, & hämtade vatten, då deras har frusit. Snackade lite & sen kom Pappan hem & hon gick hem till sig! Trevlig kvinna =) Pappan ställde tvbänken på plats & det vart jättebra. I efterhand undrar man VARFÖR vi hade den pyttepyttepyttelilla bänken innan :/ såg ju helskumt ut i vårat stora vardagsrum :/ jaja, borta är den iallafall :) Sen åkte Pappan & Saga till bärby & hämtade Bobbos hjuling, & jag lyckades för David att somna vid 16. Måste väcka han snart om han ska kunna sova inatt! Nu står gårdagens rester i ugnen & snart ska vi alltså äta :)


från denna lilla :



till denna :




byebye

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: