lördag-söndag-måndag



tittuuuuut ;O

Tänkte försöka sammanfatta de senaste dagarna lite snabbt bara :)


Lördag : på förmiddagen medans barnen lekte så snickrade Pappan ihop en grind till altanen :) Duktiga han <3 Det blev jättebra, min karl han kan han ;) Vi badade, lagade tacos, och hade riktigt mysigt !! När småttingarna hade somnat så bäddade vi ner oss i soffan med Kevin, fram med massa snacks & slog på en film, 30 min senare så sov Pappan & Kevin som GRISAR !! hMM. kul ;) haha !!


Söndag : Vi klev upp vid 8. Gjorde oss iordning, käkade frukost & sen blev det en trip till Enköping föratt handla en ny badbåt till Saga, då hennes Pappa lekte sönder hennes i lördag under leken !! så det var bara för honom att punga ut till en ny, och sen blev det gångjärn till den andra grinden oxå. Nu har vi grind vid bägge ingångarna på altan :) Vid kl 12.45 tog jag med min Kevin & Saga ner till poolen & badade, där var även Mills, och strax efter kom Robban ner & joinade oss. Hade skiiitkul, man blir helt plötsligt 10år igen, leka, plaska, kasta gris, jättenice, och ännu mer nice blev det när Pappan & David kom ner efter Lillens lur, och badade med oss dom oxå :) När vi sen klev upp, och hade bytt om så börhade det kurra i magarna på oss alla, kollade klockan & den var KVAR I 5 !!! tiden går fort när man har kul ;O som Tur var hade jag massa med tacorrester kvar från dagen innan, bara värma på färsen, och ställa fram det andra, åt tills vi nästan sprack, sen kaffe på det !! Barnen badade lite till, sen nattade jag Saga & David medans Kevin & Robban spelade fotboll :) efter nån timme kom Mia & Anders & hämtade honom :) blev tomt som fan efter han åkt.. fikade lite till med de stora grabbarna & sen for Robban hem, och vi glodde på tv en stund, sen var det tack & godnatt !!


Måndag : idag då ;) Fick sovmorgon till typ 10.30 :) Meningen var att vi skulle ha åkt till Uppsala & Barkarby idag med Robban, föratt han skulle köpa mer virke till sin altan & ville ha hjälp att välja ut nya utemöbler bland annat ! Men han ringde kl 7 imorse & hade blivit tillfrågad om han ville åka till gotland (han fick samtal inatt) & fira sin kompis som fyller år, så han frågade om vi kunde skjuta på shoppingen, SÅKLART vi kunde, han hade inte ens behövt förklara sig lixom !! puckot !! Så vi tar det när han behagar att komma hem igen :)

Det blev iallafall frukost på altan, och lite plaskande för Sagas del i lilla poolen..
Nu är pappan & Saga nere vid stora poolen & badar, David sover, och jag har plockat lite efter mina grisar ..
Vi har inga större planer för dagen efter avbokningen.. ni då ??

är seg som attans, varmt & skönt ute, men ingen gassande sol :( jag som ville sola !!!!




puss på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: